vrijdag 26 november 2010

Deze week zag ik...


Olie op doek.
Stiftje op foto van Guido Sterkendries in De Morgen Magazine.


'Deze week zag ik' is een initiatief van Daan en Roos - naar een idee van Jill (Today I saw).

En Janina doet deze week even mee, zomaar, voor de pret.
Niet omdat ze een creatief wonderbrein is of meer ziet dan U ziet en al helemaal niet omdat ze goed zou kunnen tekenen. Maar dat had U al lang opgemerkt.

En nu gaat ze sneeuwmannen gaan boetseren in de Dardennen!
Prettig weekend!

5 opmerkingen:

Elza D. zei

Hey! Misschien kunnen we samen sneeuwmannen metsen in Dardennen? En Vodka drinken. En platen draaien. Ik zal nekeer zwaaien als ik iemand zie die er volgens mij uitziet als Janina.

TweeMeisjes zei

Ha, je deed mee. Grappig.
En veel plezier met de sneeuwmannen!

.tonBouton. zei

Niets boven de geur van mandarijntjes. Amusez-vous Mameselle!

Mamasha zei

Hoe zit dat met die 'deze week'? Ik snap em niet, geen tijd om veel te lezen, leg dat eens uit Janinaake?

Janina Modaal zei

Elza Mateke! Ikzelf verbleef in het godverlaten Fontenoille. Ik kwam er geen levende ziel tegen. Behalve dan mijn extreem en overdreven luidruchtige reisgezellen.
De volgende keer stemmen we ons vakantieplannen op elkaar af he.
Twee meisjes: ja, ik vind het een erg leuk initiatief. Ik wil mezelf enkel niet verplichten elke week deel te nemen, het zal nu en dan eens zijn :).
Mamasha: Deze week zag ik = een blogpost op vrijdag waarin je fotografeert/tekent/... wat je die week voor interessants, verrassends,... hebt gezien. das een beknopte uitleg he, voor wie geen zin heeft om veel te lezen :).