maandag 28 juli 2008

K BEN KLAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!


Maar dan met mijn thesis.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat! En zijt ge zeker? Misschien nog even herlezen zo? :P

Janina Modaal zei

Aaargh, huisvrouw, zeg dat toch allemaal niet! Ik ben zo gevoelig voor die twijfel! Voor je het weet vraag ik uitstel, zodat ik hem nog eens voor de 4683ste keer kan nalezen!

Wel merci voor de proficiat :o). Nu zenuwachtig de punten afwachten...

Anoniem zei

Komt dat door de warmte dat gij aan kakpotjes denkt en ik aan kwebbelscheetjes?

Janina Modaal zei

@ controletoren: ja en misschien ook van die thesisstress, dat is ook nooit goed voor de spijsvertering :o).

Ik zocht eigenlijk een foto van een kindje op handen en voeten voor de wc dat riep van "k ben klaar", maar helaas heb ik dat niet gevonden. Maar misschien ook goed, want wie weet wat voor commentaar zou ik daar allemaal op gekregen hebben...

Anoniem zei

proficiat!!! net op tijd klaar voor het mooie weer..