donderdag 31 juli 2008

En sinds ik klaar ben...

heb ik onder andere de volgende dingen gedaan:




  • In het baudelopark gezeten/gehangen/gelegen en daar tot groot jolijt veel bekenden gezien.

  • Peter van de Veire aan een paal zien hangen. In een latexpak. En mij afgevraagd waarom hij dat toch doet en wie het eigenlijk nog grappig vindt.

  • De zon zien opkomen op de Vlasmarkt.

  • In het copycenter mijn kas opgefret: het papier is op - er zit een blad vast - het papier is weer op - de inkt is ook op - en zo ook opnieuw het papier - er zit een wit blad teveel midden in mijn thesis, hellep - de kleurenprinter is kapot - het papier is op - de andere kleurenprinter hapert gelijk een beetje - er zitten allemaal vlekken op mijn voorblad - het inplakmachien doet lastig - de copydame moet één exemplaar wel 5 keer opnieuw inplakken - "ik ga er anders een stukse van snijden, ok?" - weetgewatdoeallemaalwatgenietlatenkuntmaarmaaktdamijnenthesisisingelijmdenvlugeenbeetje

  • Mezelf vrijwillig laten pijnigen in Den Tumi. Wie kan raden hoe of wat, die krijgt euhm, een eervolle vermelding. Zoek het niet te ver en niet te vuil.

  • Daar een ice tea op gedronken. Jaja, een ice tea.

  • Mijn computer zien crashen.

  • Pannekoeken gegeten.

  • Een kleedje en leuke stofkes gekocht op een verjaardagscadeautje mee te proberen maken
  • Voor het eerst in mijn leven geriskt. Sterk begonnen maar uiteindelijk alles behalve gewonnen.

En zo gaat dat blijven doorgaan. Nog meer dan een maand en een half leuke, onbenullige dingen doen. Ik hou er U verder van op de hoogte, want ik weet zeker dat U halsreikend uitkijkt naar de verslagen van dergelijke spannende activiteiten.

Staan reeds op de agenda en kan U dus al vol verlangen op wachten: de ondergelopen kelder uitscheppen - verjaardagstaart gaan eten - naar planckendael gaan. Vooral die eerste activiteit zal sterke verhalen opleveren, dat voel ik.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Allez jong Den Tumi. Toevallig deze week nog geweest! Heeft 'm dat wat goed gedaan? :)

Groetjes!

Anoniem zei

Amaai en dat staat zomaar tussen de fait divers? Bij den Tumi? Hebt ge een boskabouter op uw bil laten zetten? :-)

Janina Modaal zei

@dietertje: wat heb jij er laten doen, in den tumi :o)? Of moest je een vriend assisteren :o)?

@ de maffe: neenee , geen boskabouter, hoewel dat zo geen slecht gedacht zou zijn :o). Het is allemaal veel bescheidener hoor. En het is geen tattoo tout court :o). Blijven raden, maar de ontknoping zal misschien wat mager uitvallen na dat wild gegok :o).