woensdag 18 juni 2008

Een onverzonden brief, deel 2

Liefste Hotmailmakkers,

Het is heel lief van jullie dat jullie ons gratis mails laten sturen. Dankuwel daarvoor. Maal duizend.

Ik vraag me enkel af of we deze gunst telkens moeten bekopen met flikkerende, blinkende, schuddende boodschappen boven, onder, links en rechts van ons mailtje dat we aan het sturen zijn.
Reeds twee dagen wordt mij na elke mail verteld dat ik de zoveelste bezoeker ben en dat ik iets ongelooflijk gewonnen heb en dat het zeker geen grap is.

Maar ik weet wel beter. Het is wel een grap. Een afgezaagde en een hele flauwe, dan nog wel.

Sinds vandaag is de horror echter nog groter. Nu verschijnen er ook roepende smiley's. Roepende, tierende, lachende, brullende smiley's die hun gekrijs door je boxen spuwen.
Het spijt me, maar dat is er echt over.

Gelieve er iets aan te doen.

Mijn dank zal groot zijn,
Janina

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ook al ettelijke malen gewonnen ... en vandaag weer ... en dat allemaal onder vrolijk gekwetter van dansende poppetjes of idioten die ze ondersteboven hebben gehangen.... Stuur dan maar eens een serieuze mail !

Unknown zei

Zolang je maar die mails doorstuurt die geld opleveren voor dat stervende kankerpatientje, want Microsoft zal toch zeker wel geld storten voor elke mail die je doorstuurt!

Janina Modaal zei

Is dat dan niet echt waar of zo, die mails *trekt debiel gezicht*?