woensdag 14 mei 2008

Zoek het ene verschil


Wie goed kijkt, ziet dat er iets veranderd is aan m'n blog. Het is een klein maar fijn verschil en U vindt het links onder mijn profiel. Inderdaad: een kadertje met daarin "Blog zonder reklaam"!
Waarom wilde ik zo een kadertje met een dergelijke uitspraak in een dialect dat niet eens het mijne is?
  • Omdat het zo een schoon kaderken is, tiens.
  • Maar ook omdat ik liever naar een film kijk zonder dat die minstens vier keer wordt onderbroken ter aanprijzing van merkproducten. En omdat ik liever een blog lees zonder minstens vier keer een pop-up te moeten sluiten waarin diezelfde merkproducten worden aangeboden of een nieuw lief of een Spannend Spelletje.
  • Omdat ik toch zo geen lieve opa heb uit de reklaam die plots cake uit pakjes met me wil bakken. (Cake uit pakjes is trouwens bwekkes. Kijk maar.)
  • Omdat mijn mama nog mijn was doet en ik geen klachten heb over de witheid ervan.
  • Omdat ik niet geloof dat, wanneer ik die dure wagen koop, de knappe man die er in zit er gratis wordt bijgeleverd.
  • Omdat ik geen tijd en vooral geen goesting heb om samen met Meneerke Proper te kuisen.
  • Omdat ik niet wil weten hoeveel vadsige kilo's ik bijkom wanneer ik een pak chocolade naar binnen speel.
  • Omdat ik nooit last heb van een opgeblazen gevoel. Behalve dan soms in mijn hoofd, maar daar is volgens mij geen enkele Activia tegen opgewassen.
  • Omdat ik geen zin heb in "komop konijntje", telkens mijn gsm afgaat.

Samengevat: omdat reklaam best grappig kan zijn de eerste keer dat je ze ziet, maar vooral omdat ze daarna mijn keel uithangt. En dat is echt geen zicht, zo een uithangende reklaam.

Geen opmerkingen: