dinsdag 13 september 2011

Part of the weekend never dies

Hoe een doordeweekse dinsdag te overleven?

Men neme:

- Herinneringen aan een trouw, zo zuiders, zo warm, zo tof.
ZIJ droeg het gouden kroontje sjaaltje.
- Een avondzon die oranje binnenvalt
- Een zabrakoekje dat in de kast ligt te wachten
- Herinneringen aan een koers met gekke coureurs, botsende bakfietsen en huilen van het lachen
- Zenuwen maar ook een enorme drive voor GROTE ONDERNEMINGEN.
- Vooruikijken op een barre wintervakantie, misschien wel in een chalet in een groot, zwart woud met een berenvel en alle dagen gesmolten kaas.
- Het volgend nummer



Lana had last van een verstoord dieptezicht toen ze haar hoeveelheid extra lippen bestelde
en oefende haar bambiblik te fanatiek.
Maar dat lied.
Dat is het gewoon allemaal en helemaal.

8 opmerkingen:

plagneetje zei

Schitterende stem. Die lippen daarentegen.....

Nele84 zei

Waar vindt gij al die prachtige liedjes toch! Ik ben blij dat ik u volg, nu heb ik er elke week een nieuwe die ik grijs kan draaien :-).

Juffrouw Sanseveria zei

Ooooh! Zalige schijf! Die haar lippen zien eruit zoals de mijne voelen na een bezoekske aan de tandarts. Maar soit, dat is mijn mening, menige vent zal daar wel anders over denken...

.tonBouton. zei

Ze heeft precies ook last van haar nek, dat moet door die zware lippen komen.
Maar ze is wel de meest zoetgebekte bambi die ik ooit gehoord heb.
Wederom genoten van je weekend herinneringen én zelfs stiekem een beetje van dat zwarte woud! Gesmolten kaas, mmm...

Kelly - Ma vie en vert zei

Dju, die haar stem en eigenlijk gans het liedje doen mij aan een ander denken, maar ik kan er niet opkomen. Nu zal ik toch wel enkele keren op replay moeten duwen zeker... op hoop van zegen...

Photo-copy zei

oh da's schoon.

Tine zei

Het smoeltje, nee, dat vind ik ook niet tof (past gewoon ook niet bij haar stem). Maar daarna hoorde ik het op de radio en het oor vond het fijn, dus gewoon niet meer youtuben!

Tine zei

Haha, het is NU op de radio! (7:30, stubru)

Toch een mooi nummer...