dinsdag 2 november 2010

Part of the weekend never dies

Vooreerst: iedereen bedankt voor de haaksteun!
Er zijn precies veel fans en veel nooduitgangen wanneer het radicaal fout zou gaan.
Ik zit momenteel aan 20 cm en aan een verlies van 10 steken, resulterend in een versmalling van 15%.
Wanneer dat zo verder gaat, zal op het einde het haakwerk meer dan 100% versmald zijn en bijgevolg verdwenen zijn in het niets. Wat misschien voor iedereen het beste is.
Verdere statistieken en hulpkreten volgen!

Ik miste dit weekend niet enkel steken, maar ook een concert dat ik erg graag had willen zien.
Helaas, er waren al andere plannen en de ticketten waren bovendien allemaal de deur uit.

Ter compensatie bombardeer ik de groep in kwestie tot weekendplaat, wat U ook meteen spaart van ander kabaal.
Onderstaand lied komt van de cd The Adventures of Ghosthorse and Stillborn die U eigenlijk gewoon meteen in huis moet halen. Het is een ideale cd voor bij de zondagmiddagthee, het haardvuur en een triestig boek.
Op blauwe maandagen als deze (want deze dinsdag is eigenlijk een maandag, nietwaar?) kan hij er ook wel voor zorgen dat U het niet droog houdt.

Om U een dergelijk affront te besparen (U leest dit toch ook gewoon stiekem op Uw werk, niet?) koos ik voor U het vrolijkste nummer van de hele plaat.
Het nummer laat U, veeleer dan in tranen uitbarsten, rondhuppelen als een manke indiaan op euforisch krijgerspad.
Ik zeg niet dat dat minder gĂȘnant is dan een huilbui, maar U beleeft er tenminste zelf wat plezier aan.

Trek Uw trollenbosnimfgewaad aan en hoppakee, daar gaan we:



Everybody wants to go to Japan!
Amai zeg, die weten dat nogal!
Wie gaat met me mee?
We haken wel op de vlieger.

3 opmerkingen:

Tine zei

Oh, en ik kende iemand die nog met een ticket op overschot zat! Had ik dat geweten... :(

En volgens mij waag ik mij misschien deze week nog voor het eerst in het openbaar met een breiwerk. Ik wil namelijk echt wanten deze winter!

Ruth zei

Laten we samen een beetje treuren? Ik was ook zo'n zieligerd zonder ticket. En zelfs een zieligerd die deze CD nog niet heeft (meteen op het kerstlijstje smijten, dat bespaart wat centen en stelt mijn geduld lekker op de proef).

Sarah zei

Ooh Janina. Gij zijt echt te grappig!!

Ik wou dat ik kon haken, dan kwam ik een stuk cake bij u eten!