donderdag 14 oktober 2010

Het vervolg van de Wiedergutmachung

Ik vang eindelijk en maanden na datum het stokje op van Liset.
Het bewijs dat beschamend uitstel toch geen afstel hoeft te zijn.

Liset is één van de blogsters die ik van bij het begin volg.
Ze maakt me blij met haar vrolijke kleurtjes en verbaast me steeds met haar ongelooflijke crea-snelheid.
Later viel er een mailtje van haar in de inbox en nog later een heel lieve kerstkaart inclusief cadeautje.
Een award krijgen van zulk een lieve en inspirerende blogster voelt dan ook aan als een echte eer.
Dankjewel Liset!

Ziehier den aawaard van dienst:



Alweer is het een award met een wat kneuterige vormgeving, maar och ja, het blijft wel supermegacool om te krijgen natuurlijk.

Eveneens alweer hangt er een reeks wist-je-datjes vast aan de award.

Voor wie maar niet genoeg kan krijgen van mij en mijn rijkelijk geschakeerd karakter met onverwachte wendingen en een kwinkslag nu en dan:

4 things in my bag:

U ziet:
- Een minipotje nivea (spreek uit: Nivja) tegen de droge handen. In noodgeval neem ik mijn toevlucht tot een halve labello of de goeie boter die op tafel staat. U kan dus maar beter hopen dat ik mijn potje niet vergeten ben, wilt U met mij niet in schande vallen op een chic diner.
- Een agenda, bij voorkeur van het hippe Moleskine maar nu reeds twee jaar van Oxfam en dat noteert ook niet slecht. Die van 2011 is trouwens net aangekocht én erg mooi. Allen daarom. Fairtrade hipheid.
- Muziek, maar dan in handiger formaat.
- Snoep. Of koek. Of het chocolaatje van bij de koffie.

4 things in my desk draw:


- Postzegels, voor de gelukzakken die een brief van me krijgen en voor mezelf wanneer ik iets niet ingescand krijg en het dan maar zo opstuur.
- Een hamer. Ter verdediging. Of om mezelf even mee aan een haak te hangen.
- Een Parker-vulpen. Voor dagelijks gebruik! Neen, niet met mijn naam in gegraveerd. *snif*.O, zo een Parker met Janina in, wat zou dat supercool zijn.
- Kerstballen. Of weet U een betere opbergplaats?

4 favourites in my bedroom:

En hoppa, toen verveelde het me al, dat prentjes opzoeken.
Sorry, mijn geduld heeft grenzen en mijn nachtrust een onderlimiet.

- Het bed. Met stip bovenaan en met vier kersepitkussens in.
- Mijn collectie nagellakjes waar ik meer naar kijk dan ze te gebruiken.
- De muur vol kleine kadertjes.
- De wekkerradio. Levert al 20 jaar trouw dienst en zonder hem zou ik in een eeuwige toestand van bewusteloosheid in dat favoriete bed liggen.

4 nice things this moment:

- Mijn letterstempelset dat ik net kocht. De kwaliteit is ondermaats, maar het is wel erg plezant.
- De Ijverige Wijven waren trouwens de eerste die iets gestempeld van mij kregen, namelijk een naamkaartje. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: De Ijverige Wijven maken me blij. Ze zijn sympathiek en inspirerend en soms gewoon ronduit superlief.
- De stofjes die ik oogstte op de ruil/uitverkoop bij diezelfde Ijverige Wijven. Ik heb mezelf verboden nog stoffen te kopen. Maar slagen slaan, dat mag uiteraard wel nog. Het was onder het motto "kuis je kast eens uit", maar helaas gaat er meer terug in dan er uit ging.
- Het Sinterklaasseizoen dat er aan komt. Mijn favoriete snoepseizoen bij uitstek! Speculoos, marsepein en mandarijntjes, meer ingrediënten hoeft een feestmenu niet te bevatten.


4 songs that keep popping up in my head:

A nee, daar doe ik niet aan mee.
Dat is mezelf van 4 weken part of the weekend-inspiratie beroven en dat is snijden in het eigen vel en de eigen ramen inslaan.
Allé, één ingeslagen raampje dan:



En die hoes, die is zo goed!


4 things you didn't know about me:

- Ik kan niet met opzet scheel kijken maar soms wel eens per ongeluk.
- Ik denk dat niemand me hoort als ik meezing terwijl ik mijn koptelefoon op heb.
- Ik kan absoluut niet tekenen en vind dat erg jammer.
- Ik durf niet slapen met de dvd-box van Twin Peaks op mijn nachtkastje. Ik ben bang dat Bob uit de box zal kruipen. En mij opeten, uiteraard.

Vangen wie vangen wil!

5 opmerkingen:

pumps & luiers zei

ik dacht even dat ge met ne hele platenspeler in uw sjacosh zat, maar blijkt dan toch niet te zijn!

Els zei

Oh, er blijkt toch nog een grotere koukleum te bestaan dan ik! Vier kersenpitkussens, ge overtreft me!! Hier zijn 't er twee + de man een beetje.
(Hebt ge 't trouwens ook zo koud voor de moment? Ben hier, echt waar, aan 't typen met twee pulls en een sjaal aan en nog bevroren voeten - mijn lichaam verdraagt de plotse kou niet. Hatsjoem!)

Mamasha zei

Brrrrr Twin Peaks, was zooo scary!

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

boter???? :D

liset zei

Wat een lof en eer!! Dank dank!!!
Inderdaad vier kersenpitkussen.. Ik ben ook een kouwkleum maar begin altijd met bedsokken, die na een kwartiertje uit gaan. Misschien eens een zo'n kersenpit ding kopen..