maandag 20 september 2010

Part of the weekend never dies

Nog 30 minuten maandag, nog 30 minuten tijd voor een part of the weekend-plaat!

Maar voor U die te horen krijgt, moet u eerst wat blabla aanhoren.
Het was namelijk een plezant weekend.

Het startte met een geslaagd logeerpartijtje.
Dat hield in: oliebollen, Singin' in the rain (als "de film", niet "de activiteit"), rommelmarkt, crea-tijd met thee en tenslotte verse pizza.
Wie mij volgend weekend eens op logement wil en een gelijkwaardig aanbod heeft, mag altijd contact opnemen. Ik ben welopgevoed, heb tafelmanieren en geen onverwachte voedselallergieën.

Daarnaast werd er ook gefeest.
Wild en tot in de vroege uurtjes en alles zoals het hoort en zo.
Maar vooral: verkleed!
Het thema was Bijbels, er waren kelken met miswijn *hik*, heiligenbeelden alom en flakkerende noveenkaarsen.
En er waren vuile pastoors, een lammetje Gods, sexy nonnen, een adam en een eva, engels en duivels, een lijkwade van Turijn, een Heilige Schrift, een God en een Jood en nog zoveel meer.

Ondergetekende kocht voor 2 euro een oud, lang en ietwat saai trouwkleed.
En deed toen dit:


Bij thuiskomst was er enkel nog dit:


Neemt en eet, dit is mijn lichaam.
Van 250 hosties naar 0.
En ook een beetje superlijm in de snoepers hun maag.

Wie niet te biecht ging, scandeerde dit:





Ik had die slogan misschien beter wat minder in de praktijk omgezet, maar goed, ik ben nog jong en sterk.
Behalve op zondagen.
En maandagen.
En de rest van de week.

25 opmerkingen:

Daan zei

weehoooooooo!

boomie zei

Ferm! En dat kleed is super goed gevonden; 't was waarschijnlijk meer werk om het erop te plakken dan het eraf te eten...

Oon zei

Zalig gevonden, dat kleed! Gekleurde hosties, waar is de tijd...

Ester zei

Geen wonder dat ze niet van je af konden blijven, de snoeperts.

Kaasmuis zei

Wanneer spreken we terug af?

Katrien zei

Haha, superidee! Wel jammer dat ze je helemaal leeggesnoept hebben zeg.

Elza D. zei

Geweldig idee van die hosties!

Change of plans. We doen een vette fuif met vette en vettige meziek en vette danskes en voze kleedjes. En we draaien alleen onzen elpee.

Elza D. zei

En natuurlijk gaan we nog lank niet naar huis. Nein man!

Miss Stik zei

Zalig zeg, dat kleed!

Appelstien zei

maar janina, hoe cool kunt ge zijn?! ik ben nog in volle zoektocht naar "nen outfit" (voor écht dan) en deze komt toch wel in mijnen top drie!

Mamasha zei

Zaaaaaalig idee dat kleed! Ooit ga ik dat ook eens doen!

Els zei

Geweldig gevonden dat kleed!

annava zei

WOW echt super super knap. Echt tof en origineel zeg

Ellen zei

Mmm. Lekker jurkje!

Elisse zei

'Neemt en eet hiervan' Hoe komt ge er toch op Janina?! Geweldig!

Roromacaro zei

=D Lol! Da kleed! Die schijf! Zalig! En ik zie die vettige fuif ook wel zitten ;-)

tantehilde zei

janina volgens mij zijt gij de grappigste van heel gent, wat zeg ik, van het hele land!

Elza D. zei

Van de wereld! Na Hoste G.

Claire zei

Oké, ik moet dringend op uw feestjes zien uitgenodigd te worden! Of zelf een feestje throwen, natuurlijk!

Unknown zei

Geniaal jong!

Sarah zei

Seg hadt ge dat trouwkleed niet aan mij kunnen geven? :-)
Zalig gevonden trouwens, die hosties, oh daar was ik vroeger toch zo zot van.

En een vette schijf man, kende ik nog niet.

Dank u Janina, in de naam van de bloggers, de blog en de Heilige Geest. AMEN!

liset zei

Wat een geweldig eet kleedje!! GEWELDIG!!

pumps & luiers zei

lol - zeer grappig jurkje, is dat door alleen maar mannen opgegeten? ;)

prutsen zei

Ooooooh, dat kleed... wat een geweldig idee!

birdbee zei

da kleed is echt geweldig :D