zondag 21 juni 2009

Opgefleurd door Daan

Samenvattingen overal, boeken met post-its tussen op de grond, lege koekpapiertjes bij de vleet, extra kilo's aan het lijf, ... O ja: het zijn nog steeds examens.
En dat kan al eens tegensteken.
Zeker wanneer het voor het zesde jaar is dat je achter die boeken zit.
En zeker als al je vrienden al werken en allerlei leuks doen in het weekend, zoals naar festivals gaan, feestjes geven, uitslapen.

Terwijl jij zielig achter je boeken zit te verschrompelen.

Woensdag werd ik echter even verlost uit dit lijden.
En wel toen ik dit vond in mn brievenbus:



Een pakketje van Daan!
Want ik had een tijdje geleden gewonnen bij de Maandag- Daandag- Giveaway!

En wat zat er in die leuke, vrolijk gele envelop?
Een heleboel!
Vooreerst een heel lief kaartje van Daan zelf!
En ook: een massa, maar echt een massa kaartjes om zelf te schrijven.
Vol leuke prentjes: egels, slakken, pauwen, kabouters, paddestoelen, ...
De massa kaartjes bewees dat Daan een gulle schenker is!
Haar vrolijke en schattige stempelkaartjes deden me even in een sprookjeswereld belanden, ver weg van alle ellendige examens.
Dankjewel Daan!
O ja: na de examens plan ik ook een bescheiden giveaway...
Nog even uitpluizen wat ik te geef zou kunnen aanbieden...

8 opmerkingen:

- zei

Ohhh wat een mazzel heb jij met zo'n vrolijke heerlijkheid aan kaartjes. Dat wordt heel veel post versturen:).
Veel schrijfplezier en dat de postontvangers ook een opgefleurde (daan)dag zullen hebben na het krijgen van zo'n fijn kaartje.

Anoniem zei

Ik was de eerste gelukzak die er één kreeg!!!!

VANMARIEKE zei

Wat een superprijs!! Dat moet je examens wel een beetje verlichten toch? Succes verder met je examens!

Bree zei

bofkontert! ik deed ook mee, maar viel niet zo prettig in de prijzen... geniet ervan!!

Knofje zei

Ja, geweldig zeg! Ik kreeg ook zo'n supermooi pakketje..
Succes met leren!

Daan zei

Ik deed het graag!

Succes met je examens, het is bijna zomer...

liset zei

Jij gelukkige!!! Wat een mega hoofdprijs!

tantehilde zei

zalig zo een postpakket vol postkaartjes! succes nog met de laatste examens!