vrijdag 27 maart 2009

Er zijn zo van die dagen in de maand...

Dat je saaie taken moet maken, maar eigenlijk alleen dit wil lezen en doorbladeren:



Dat je rustige muziek nodig hebt, ter begeleiding van die taak, maar je je geld veel liever uitgeeft aan dit:



Dat je beseft hoe belangrijk gezonde voeding is, maar je enkel zin hebt in pizza en dit:




Dat je logisch redeneren in de knoop ligt, maar je één ding zeker weet: De slogan "Have a happy period" is door een buitenaardse trollenman uitgevonden.

3 opmerkingen:

elke zei

ik denk elke keer hetzelfde: 'dat kan onmogelijk door een vrouw uitgevonden zijn!'. Losers!

zapnimf zei

Mijn motto : moeder gelukkig, kindjes gelukkig en vervolgens doe ik mijn zin.
In kinderloze gevallen wordt dat : ik gelukkig, mijn uitstraling naar de boze wereld gelukzalig(er).

liset zei

Ohhh wat moet ik lachen!! Ja, die dat bedacht heeft!!! Die spoort niet en inderdaad, kan geen vrouw zijn.

(heb je getagged...)