woensdag 28 januari 2009

Waarom Janina zo graag naar de naailes gaat

Janina: Kijk, ik heb enkele flyertjes mee voor een stoffenverkoop.
M.J.: Toon mij ne keer!
Janina: Kijk!
M.J.: O lalalaaaa, en wanneer is dat?
Janina: Op 14 februari.
M.J.: Dat is goed. Ik zal zeker eens langskomen.
Janina: Het is dan ook Valentijn *gniffel*.
M.J.: *?*
Janina: Ja, *gniffel gniffel*, misschien heb je wel iets anders te doen...
M.J.: Ach ja, ik had afgesproken met mijne loverboy, maar tja, ik zal dat afzeggen he.

M.J. draait bij het uitspreken van het woord loverboy eens met haar poep.

M.J. is zeker 70 jaar.

5 opmerkingen:

zapnimf zei

Oh boy!

Anoniem zei

Schoon ... schoon ... schoon ...

vermiljoen zei

en MJ is dan ongetwijfeld Marie-José

Anoniem zei

Merci om de flyerkes uit te delen!
Groeten van Veerle
ps ik ben ook een Etsy-addict

Janina Modaal zei

@zapnimf: Geen nood, MJ is een lieve oma met een schattig gevoel voor humor :o).
@vermiljoen: het komt in de buurt...
@veerle: dat is heel graag gedaan! Ik kom zeker eens kijken, 14 februari!