zondag 9 november 2008

Een mega-aantrekkelijke foto


Om Uw aandacht te vestigen op een kwestie van levensbelang.

Ik zoek namelijk nog één en liever nog twee tickets voor I love Techno.

Ik wil daar geen commentaar op hoor, dat ik naar I love Techno wil. I love Techno is namelijk het Walhalla van de goede smaak. Vooral op vestimentair vlak, zoals U ziet.

Los daarvan wil ik daar één keer in mijn leven naar toe geweest zijn, en aangezien er dit jaar bijonder leuke groepjes afzakken naar Gent, lijkt dit jaar me een goede timing.
Helaas heb ik weer zo lang getwijfeld of ik wel 50 euro wil uitgeven aan een feestje, dat ik natuurlijk te laat ben.
Terwijl ik zo graag aldaar de beentjes wil strekken.

Daarom deze oproep: wie heeft nog een overbodig ticket liggen, dat hij anders zou gebruiken als boodschappenlijstje of geparfumeerd briefpapier?

Ik weet zeker dat mijn trouwe lezertjes me kunnen helpen.
Zoals de Huisvrouw, wiens zoon zeker naar dat oord van verderf gaat en per ongeluk een ticket teveel heeft gekocht.
Zoals Mme Zsazsa, die al een ticket voor Jefke had gekocht, maar zich nu realiseert dat hij misschien toch nog wat te jong is.
Zoals de Controletoren die de kat van haar buurvrouw heeft teruggevonden en een ticket als beloning heeft gekregen.
Zoals welwel, die dacht "welwel, ik heb een ticket maar moet verdorie onverwacht op zakenreis/bij de schoonmama/ naar toilet".
Zoals blogloze lezertjes die die avond liever een blog starten in plaats van de benen van onder hun lijf te gaan dansen.
Zoals de nobele onbekende, de stille weldoener of de louche afperser.

Wie o wie wordt vanaf nu mijn beste vriend?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb onmiddellijk de Zoon geïnterpelleerd, die mij minachtend rologend vroeg WAAROM hij in hemelsnaam een extra ticket zou hebben gekocht. Daar had ik ook geen zinnig antwoord op natuurlijk.
Maar hey, ik heb het geprobeerd he, ge kunt niet zeggen dat ik mijn best niet heb gedaan.

Janina Modaal zei

Het is ongelooflijk, op het vertederende af bijna!