zaterdag 7 januari 2012

Voederen zekerst toegelaten: Janina te kijk in het MIAT

De toestand is hier eerder “druk druk druk”
maar dat verhindert Janina niet
er nu en dan nog iets bij te nemen
waar ze eigenlijk geen tijd voor heeft.

Maar het moest maar niet zo plezant zijn.

Daarom ook leert ze u volgende zaterdag (14 januari)
heel graag in het MIAT hoe u 2012 stijlvol door komt.
Er is maar één woord en techniek voor nodig,
zijnde flocken.
T is niet moeilijk, t is gemakkelijk
en t is vooral zo overdreven leutig.

Flocken,
dat is bijvoorbeeld dergelijke dinges maken:


Aanstaande zaterdag zal het echter ook betekenen:
Inspiratie opdoen, het betere en fijnere werk,
cake fretten en naar huis gaan met een kant-en-klaar cadeaupakket.

Janina keek alvast eens wat haar flockvoorraad nog te bieden had
en oefende al wat:


Tofkes?
Ze denkt dat er zelfs iets zal te winnen vallen,
daar in het gezellige MIAT. O zo spannend!
Maar u kan het er vooral allemaal zelf komen leren.
Want wat u zelf doet, doet u toch altijd beter he.

Info en inschrijvingen:


5 opmerkingen:

.tonBouton. zei

Zie ik daar snorren? Veel plezier daar in 't Miat!

eloleo zei

Succes meissie, dat wordt daar keiplezant!

it is I, Leclerc zei

Amai, zo tof! (Binnenkort zijt ge een beroemde naaijuf en kan ik zeggen dat ik van u mijn eerste les gekregen heb.) Succes ermee.

EMMA EN MONA zei

succes! En jij kan dat heel goed, flocken!

kelly zei

da ziet er keileuk! boehoe, ik kan niet de 14de :(