dinsdag 6 december 2011

Part of the weekend: niet goed maar écht fout

Ik hou het even kort,
zodat ik het binnenkort eens extra lang kan rekken.
Ik wil u namelijk over iets leuks verhalen!
En 't is tegelijkertijd een culturele aanrader!
Maar dat is allemaal voor later,
nu blikken we gewoon even samen terug op het weekend.

Nuttige dingen die ik deed:
- Aan de toekomst bouwen
- Bijna "bankroet" kunnen leggen bij Scrabble maar 1 letter te kort hebben. Daar ging de drie maal woordwaarde voor dit monsterwoord.
- Sintinkopen doen

Lekkere dingen die ik deed
- Hespenrollen gaan eten
- Met vriendinnen uit eten gaan
- Daarna ook nog frieten gaan eten

Nutteloze dingen die ik deed
- Tellen hoeveel kleuren nagellak ik heb (21)
- De vissen hun water verversen (Nutteloos want tevergeefse en zo snel ongedaan gemaakte moeite)

Onverwachte dingen die ik deed
- Bijna het woord "bankroet" leggen bij Scrabble.
Of had ik dat al gezegd?
- Een zondagse ontbijtomelet eten met dit op de achtergrond:



(Bee Gees - Massachusetts)

Wie dacht dat ik alleen maar naar hippe dingen luisterde
of naar "goed foute",
die is er bij deze definitief aan voor de moeite.

En o ja,
ik vertel u nog wel hoe ik meteen werd afgestraft voor mijn baldadig mp3 gedrag.
Maar vertel mij eerst eens,
welke compleet nutteloos ding deed u dit weekend?

12 opmerkingen:

Liselore zei

kuisen en opruimen! Want ge kunt alweer nie meer zien.. en nu gij vertellen!

Unknown zei

Een hele mand as strijken en dan nadien die mand van de trap laten vallen... nu gaan we een week ongstreken door het leven

Kapucijnaap zei

mezelf voornemen wat af te kicken van mijn suikerverslaving (damn you, Marleen Temmerman in Reyers Laat) - nutteloze keuze zo tijdens het pre-Sinterklaas weekend. en waarschijnlijk ook alle andere weekends maar goed. Soit, bijna bankroet gelegd, proficiat!

Riet (Leven met Liv) zei

De volgende keer dat ik u zie wil ik aan elke vinger en aan elke teen een andere kleur nagellak. Kies zelf maar welke kleur je niet gebruikt.

Storm zei

Koffie drinken, en koffie drinken. En eigenlijk willen afkicken

Unknown zei

Hespenrollen...oooh, daar heb ik zin in.
Welke nutteloos ding deed ik? ...gisteren kijken naar de eerste opgenomen aflevering van 'Rang 1', om dan tot de constatatie te komen dat alle volgende afleveringen gewist zijn van mijn digicorder.

.tonBouton. zei

Je kon ook (wie stout is de ) roe leggen! Hugo Mathyssen heeft daar trouwens een hilarisch stuk over geschreven in de morgen, wat een allesbehalve nutteloze bezigheid was, die weekend krant!
Ook absoluut onnutteloos was pokeren tot 3u 's ochtends, vooral omdat ik gewonnen ben, aha.

Wat dan weer wel nutteloos was, daarover schrijf ik zometeen iets op mijn blog zie. Groetjes!

ruimtevisser zei

Mijn huis poetsen. 5 minuten nadat ik gedaan had liet één kind een kom met eten vallen, ging een ander kind knippen met veel snippers als gevolg, kwam manlief binnen met zijn vuil schoenen om iets in de keuken te halen (en die ligt aan de andere kant van het huis) en kroop de baby rond met ne boterham.

Juffrouw Sanseveria zei

Zaterdag veel te veel rode wijn binnenkappen, waardoor de gehele zondag nutteloos was....

Kelly - Ma vie en vert zei

Nutteloze dingen doen, daar doe ik niet aan mee! Allez ja, 't is allemaal te zien hoe je het bekijkt natuurlijk...

zapnimf zei

Een ring bekijken en nog eens een ring bekijken en een ring bekijken.

Mamasha zei

Pampers ververst, echt zo nutteloos!