zondag 22 mei 2011

Part of the weekend never dies

Is dat nu mijn gedacht, of volgt het ene warme weekend het andere naadloos op?
Ik kan de tijd niet zeggen dat ik verregend arriveerde op de weekendactiviteit (wat klinkt dat jeugdbeweging).
Mij alvast niet gelaten.

Dit weekend schurkte ik me enkele uren tegen Kjell aan.
Waarover ik u duidelijk nog wat naam-duiding moet geven, want u lijkt niet erg enthousiast.
Het is nochtans simpel: het is een soort preventief-positieve anti-dicsriminatie-strategie.
Huh?
Jaja, u begrijpt het wel.
(Indien niet, samengevat: Kjell is niet zoals hij klinkt en dat leerde ik ook in het echte leven. Als aandenken aan dat inzicht moest de naaimachine het bekopen. Ze had dus evengoed Kelly of Tiffany Sweetheart kunnen heten. O. Zeg. Dat ik niet eerder op die laatste optie ben gekomen. Zou Kjell nog willen veranderen van geslacht?)

Wat deden Kjell en ik?
Een broek inleggen - een kleedje voorzien van een mislukt riempje - een gat beginnen herstellen doch zonder voltooiing - een blinde rits herstellen.
Niets wild, vanalles praktisch en flink.

Na het gezwoeg trokken we richting Caribou.
Die kent u ongetwijfeld nog van ooit eens een weekendplaat en indien niet dan kan ik u DIT aanraden. O heerlijke twintig-minuten-live-versie.
Het was alsof de festivalzomer was begonnen! En hoe!

Twee maal een weekendplaat van dezelfde groep, dat kan enkel in extreme obsessiegevallen, dus presenteer ik u wat vlotjes uit de autoradio schalde, op weg naar, de zon goud gietend over de brede Brusselse boulevards (van een alliteratie gesproken, Suske en Wiske is er niets tegen).



(The Roots - I don't care)

2 opmerkingen:

Fo zei

Dan zijn wij elkaar dit weekend tegen het lijf gelopen in de bomvolle Botanique. Had ik geweten dat jij er was, had ik iedereen bekeken met: zou dat Yanina modaal zijn... :p.

Elisse zei

kom eens terug, waar zat ge vorig weekend?