maandag 24 januari 2011

Part of the weekend never dies

Met een glas vers fruitsap in de hand en nog in marginale peignoir, vang ik de week aan.
De maandagochtend is ongetwijfeld mijn meest verprutst moment van de week. Veel aanstalten tot vanalles, weinig realisaties. Mails lezen maar niet beantwoorden. De keuken vuil bevinden maar niet afwassen. Nadenken over wat vanavond te eten maar niets concreet bedenken.
Over enkele uurtjes zal de naailes de week pas echt op gang trekken. Ideaal, zo een rustige start bij mijn favoriete vervangoma. "Zet U maar bij mij, dat ik U een beetje in de gaten kan houden".

Hoewel zo een loze maandachochtend niet flink en productief is, is het wel enorm plezant.
Hij vult zichzelf grotendeels met leuke herinneringen aan het weekend.
Zo ook vandaag. Het ene feest volgde op het andere, en dat ging van dansfeest tot doopfeest tot verjaardagsfeest.
In het kader van dat tweede kroop ik enkele uren achter de naaimachine en wat het resultaat daarvan is, dat ziet U morgen.

Gelukkig moet ik voor de weekendschijf niet klungelen met kabeltjes en lege kodakbatterijen.
Er was heel wat keuze, deze week.
Want de nieuwe van Beth Ditto (klik)  is echt plezant. Maar U zal hem al genoeg horen op de radio.
En de nieuwe Hooverphonic gaf gisteren zijn eerste live-optreden. Met die zangeres waar ik een minderwaardigheidscomplex van kweek. Nu blijkt verdorie dat ze ook nog kan zingen.

Ik kies echter voor eentje dat ik tweemaal tegenkwam, één keer op de dansvloer en één keer tijdens een uitbeeldspel. Helaas had mijn imitatie teveel weg van een overenthousiaste Regi. Maar ik maakte het goed met mijn verbeelding van Greet Rouffaer *whoooam, ontplofte caravan*.

Hier komt hij. Inclusief dansschoenen.
Elza, t is eentje voor U he.



Tot morgen, voor exotische schattigheid!

7 opmerkingen:

Unknown zei

Amai, dat was precies een zalig weekend.
Zo'n loze maandagmorgen zou eigenlijk iedereen moeten gegund zijn, niet?
Benieuwd naar je creatie.

De Zuster Van zei

Ik word er eerlijk gezegd een beetje nerveus van,van da muziekske. Hoe 'fastforward' ge eigenlijk met alleen dat balkje in beeld?

Oh, en kunt ge ajb eens een keer uw Greet Rouffaer-imitatie posten,wat foto's bijvoorbeeld, ben ZO benieuwd! :)

Roromacaro zei

Het doet me plezier te lezen dat jij ook nog steeds een marginale peignoir hebt. Dans je er ook in? =)

Photo-copy zei

laat eens die handjes zien! ;-)

Janina Modaal zei

Polkadotjes: ja, echt, zo een maandagmorgen zou verplicht moeten zijn.
Dat gaat wat geven, als ik moet beginnen werken :).
Sister of: zal ik volgende week nog eens een "mooi" muziekje posten, speciaal voor jou dan?
En dat forwarden, ik heb het eens geprobeerd en ik weet het ook niet direct. Er is geen andere keuze dan het lijdzaam ondergaan, precies ;). En die imitatie, dat is enkel voor mensen waarvan ik zeker weet dat ze me daarna nog altijd als vriend willen :).
Mlle Assorti: de peignoir is multifunctioneel, dus dat gebeurt wel eens ja :). Doch enkel in gesloten kring.
Photo-Copy: ja, zo was het precies :).

Elza D. zei

Zo bedank ik u, maat!

Elza D. zei

ZO dus. ;-)

http://elza-d.blogspot.com/2011/01/en-nog-rap.html