maandag 13 december 2010

Part of the weekend never dies

Het weekend was rustig en knus, zoals een winterweekend helemaal hoort te zijn.
Er was veel lekker eten, overdreven lang uitslapen, samenzijn met velen en erg leuk nieuws.
En er was voor het eerst zelfgemaakte én geslaagde (vooral dat tweede was nieuw) kaastaart! Njammie! Net zo lekker als bij Julie of bij Françoise!

Het was ook de week van de winterse optredens.
Zelf ging ik kijken naar Einaudi. Wat ik daar van vond, leest U weldra hier.

Helaas kan ik U niet vertellen wat ik hier van vond.
A ja, ik zat te luisteren naar Einaudi's geriedel.
Zo gaat dat steeds, is er ergens een goed optreden, dan hoor je net na de aankoop van je ticket dat er elders een nog beter optreden is.

Ooit zal ik hen in concert zien en tot dan troost ik me met en verwarm ik me aan hun onaardse albums.



Op deze manier mag het nog lang winter zijn.

Elza: Volgende week nog eens een feestplaat he. Voor je denkt dat ik een seut ben.  

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ze waren goed hoor. ;-) maar misschien duiken ze volgende zomer wel op een of andere festivalweide op. (ik hoop met je mee)

Unknown zei

een rustig en knus weekend....klinkt zalig!

.tonBouton. zei

O was het maar weer weekend - denk ik telkens ik je weekendreportages lees.
't Leest wederom heel smakelijk (vooral het stukje van de kaastaart)!
Ben benieuwd wat je van Einaudi vond.

Linn zei

Troost je, je bent niet de enige die het concert gemist heeft.

Ik had een ticket maar ben er niet geraakt omdat ik mij die avond zo ziek als een hond voelde.

Ik probeer sindsdien recensies en allerlei andere zaken in verband met het concert te vermijden. Helaas ben ik tot nu toe niet echt in mijn opzet geslaagd.

Ik ben ervan overtuigd dat we volgend jaar wel weer een kans krijgen om hen aan het werk te zien.