maandag 12 juli 2010

Part of the weekend never dies

Dat is triestig he, ik had beloofd zoveel te bloggen eens de thesis was ingediend, en U ziet, dat komt er helemaal niet van. Ik doe niets speciaal en toch ben ik nooit thuis.
En soms lig ik ook gewoon een beetje gesmolten.

Zaterdag was ik wel actief en trok ik naar het schone Brugge voor een winkelmiddag.
Solden zijn niet goed voor mij, want ik kocht het zoveelste paar laarzekes dat ik niet nodig heb en natuurlijk ook een kleedje dat ik niet nodig heb en tenslotte een horloge dat ik niet durf aandoen.
Daarna trok ik richting hipste club van t stad. Het was plezant en al maar vooral te warm en overbevolkt en aan de wc's werd ik voorbij gestoken door snollen meisjes van 10 jaar jonger maar met 10 cm meer hak. Recht van de blootste.

Zondag verdiende ik mijn brood en zweette ik weg in een hok waar het meer dan 46 graden was.

Deze ochtend wilde ik me een uitslaapmoment cadeau doen, maar de buren beslisten anders.
Zodus lag ik om 9u colèrig in de zetel met de bedenking dat ik toch beter voor de 3-zit was gegaan in plaats van voor de krappe 2-zit.
Een stormbuitje later trok ik terug bedwaarts, alwaar ik door de donderdslagen en drilboren heen sliep, tot de buren beslisten de muur grenzend aan mijn slaapkamer te slopen/
Het leven van iemand met vakantie, dat is niet zo simpel als U denkt.

Wat de schijf van de week betreft, had ik besloten voor een negerhit te gaan.
Ik hoor dat namelijk al eens graag.
Maar het is zo warm om that ass the shaken of om het te droppen like it's hot, dus draaien we een toer lager en luisteren we samen gezapig naar een negrinnehit.



Wave ya body like bandy bandy
en hoppa, voel het verfrissend briesje.

Deze week toon ik U mijn gevangen stokjes en mijn mislukt culinair experiment.
En heb ik Uw hulp nodig!

5 opmerkingen:

La fille Hella zei

Dat is vakantie he, lekker 'niks' doen! :)
Alleen jammer van het niet kunnen uitslapen...

Daan zei

Aaaaargh buren ! Hoera Brugge ! en Hoera Erikah!

Awel, een relaxte avond voor u, zo ene met een pintje en pinda's en een briesje.

Tine zei

Derde zit, bestaat dat ook al, dacht ik bij mijzelve... Zo flink dat ik bezig ben met mijn tweede zit dat ik uw 3-zit al omvorm naar een 3de-zit! :-)

En als ge hulp nodig hebt, geef maar een gil. Ik raad u wel aan op uw hardst te gillen, om de afstand tot de kempen te overbruggen.

Oh yeah. Dat herinnert mij eraan dat ik vanavond naar een feestje moet en het tijd werd in the mood te komen.

pumps & luiers zei

ik had die totaal overbodig botjes wel eens willen zijn - geniet van de vakantie hij zal weer veel te snel om zijn!

hilke zei

he, ik had ook derde zit gelezen. misschien moet ge dat wat duidelijker maken voor de studenten.