donderdag 14 mei 2009

Kleurrijke spulletjes in grijze dagen

Het mag dan wel waaien en miezeren, maandag ging ik op zomerse strooptocht, jagend op een tweede kleurrijke bloempot voor de plantjes die ik van scoutskindjes had gekocht.
Ik bracht ook thee en confituur mee, allebei reeds getest en goedgekeurd.


.

Wie doet trouwens mee aan de wedstrijd "Wat hoort niet in het zomers rijtje thuis maar past er wel leuk bij van kleur"?

Daarna zocht ik nog een leuk geschenkje voor vrienden waar ik ging bij eten, en het werd dit:


Leuke koffietasjes die vooral mooi uitkomen qua kleur als je ze op een ander onderbordje zet, en een reepje nougat voor bij het koffiemoment.
U ziet, mij uitnodigen voor het eten levert nog iets op.

8 opmerkingen:

annava zei

hmm, ik denk de kaars :)
Ik heb veel zin in nougat, en ik moet zo naar de winkel voor avondeten. Ik weet al welk snoepertje ik ga kopen:)

biomama zei

ok, wanneer kom je eten. Ik wil ook een kadootjeeuh...

vermiljoen zei

en de thee komt niet van Simon levelt. Ik ben op maandag daar thee gaan kopen, en hou daar nu immer de ogen wijdopen, spiedend naar een Janina, en dan ga je op een ander...tsss

Janina Modaal zei

@annava: smakelijk aan de nougat! Ik had er ook voor mezelf gekocht met rode vruchten op, maar brr, dat valt gelijk een beetje tegen...
@biomama: je zegt het maar, wanneer ik kom eten ;o).
@vermiljoen: Mijn excuses, ik was toevallig in de Dille en Kamille, aangezien ik vooral op zoek was naar een bloempot. En toen zag ik die sterrenmixthee waar ik niet kon aan weerstaan. Maar ik ga nooit meer vreemdgaan, beloofd :o).

knofje zei

Ja, het edelhert. De thee daarintegen pas weer niet zo goed qua kleur, maar kan nog wel zomers zijn..

Mjam, nougat!

liset zei

De kaars!!! Goede braintraining! Gratis en voor niks. Dank u wel Janina!

hilke zei

Oh! bij mij mag je ook komen eten!

Fielosophie zei

Ziet er echt leuk uit, daar kan je toch niet anders dan vrolijk van worden!