donderdag 20 november 2008

De telenetman, hulpman van sinterklaas

Want op 5 december komt hij eigenhandig een internetdraad weven, plooien en inmetsen in mijn appartement.
Dat zal een schoon cadeau zijn, eentje waar ik veel deugd van zal hebben.
Dan zal ik eindelijk niet meer naar de bib, naar het unief, of op café moeten om te internetten. Om mijn mails te lezen. Om blogs te lezen. Om te zien hoe mijn eigen blog nog wat kunstmatig in leven wordt gehouden.
Toe lieve Tele-Sint, loop mn huisje niet voorbij, ik ben heel braaf geweest dit jaar.

Indien U mij wel overslaat, stomme Tele-Sint, dan ga ik agressief worden en slaan en krabben en ogen uitstekken.

Lieve groetjes!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Janina, ge moogt
uw zak legen.

liset zei

Hoe balen toch als je geen verbinding hebt!! Succes ermee en hoop dat Sint je inderdaad niet gaat overslaan.. Zo wel, dan maar hopen dat de monteur alsnog komt! Sterkte!

Janina Modaal zei

@decontroletoren: ik leeg mn zak weldra!
@lisette: danku voor de steun en het medelijden :o).